im so bloggin' this

*harklar mej...* medans alexandra ligger och snusar så sött här bredvid mej kan jag passa på att berätta om den händelsefulla resan. häng med.

för att göra en lång historia kort så kan jag börja med att säga att det var på håret att vi skulle missa båten. vi åkte förbi den stationen med tunnelbanan vi skulle gått av på. det var egentligen ingen match för mej att springa till båten men det är fett gay att springa i jeans.. mina byxor sprack, ännu mer gay.. men jag gillar att visa upp mej liksom så jag särade på benen så ofta jag kunde för att inte missa en enda sekund då nån kunde kika lite extra på mina trosor. (har jag trosor? ooups)

väl framme på båten fick vi lite hook-up av ryska fetton över 40. vi har inget att förlora så vi ba körde. denajs med gratis dricka så varför inte? vi håller oss till uttrycker " den som bangar är en fegis" det funkade så vitt jag kan minnas. efter att vi puschat lite så var det dags att lägga sej. tänkte dygna.. jag slockna först.

cirka 25 plus i riga var nånting jag inte räknat med. hade jeans (trasiga :( ) och jacka påme. då såg vi räddningen. NEWYOKRKER. in my heart. svida om, brillorna på snoken gled ut som värsta bond-bruden. yeh im hot. tog en kall cola i solen. ni såg rätt mina vänner. emma hellgren drack cola. OMG. im so bloggin this! emma biffen hellgren drack inte bara en utan tre hela color på en dag. jag är så stolt över mej. jag som aldrig dricker cola :')

efter massor med shopping och en fridfull resa hem sitter vi här (alex sover), mätta som svin och bara inväntar kvällen! tja.



mer bilder i nästa inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0