dagens outfit

dålig update = bra liv. kvällen började med att jag , alex , madde och kajsa värmde upp hyffsat tidigt hemma hos mej. vi åkte till balingsnäs en stund men behövde lite omväxling så vi drog till solfagra. där träffade vi på blodtörstiga typer som var redo att kötta. leeskigt. tommys kompisar följde oss hela vägen hem. gulle där.

idag har vi njutit av solen. inte. vi vakna runt ett vilket var mycket otrevligt. vi drog en sväng till nacka forum bara för att. irra runt i slussen säkert en halvtimme. risiga jävlar! jag blev skitförbannad över att mina short inte fanns i min storlek. inget finns i min storlek. alexadnra är vittne. efter en tråkig och inte så fyndfull runda i nacka så drog vi hem och va döööhungriga. när vi kommer innanför dörren står två pizzor och bara väntar på att få bli uppätna. den ena va tommys men de sket vi blanka faan i! tack mormor loveu. nu är vi döda och det kommer vi troligtvis vara hela kvällen. får se vad som händer. laaterrr.

 


Kommentarer
Postat av: sarawestfahl

emma, var är din rosa tröja från som du har på bilden? så jävla sööööööt, pusss

2010-05-16 @ 14:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0