känslosamma jäävel

tack sara westfahl.

har inte orkat ge er tiden att sittta och läsa om mitt liv. de är söndag. igen. fan. mår så jävla dåligt över söndagar. plugga, städa, träna fan deppmode på hög nivå. NAE nu skjuter ja någon snart. jag är själv hemma så det finns inte så många att välja på.  bjöd över kajsa på lite mjölk och kakor som min älksade mamma har köpt till mej. kände att jag behövde lite onyttigt såhär på söndagskvisten. men vi ska ju i allla fall träna (tur att jag har nån motivation till beach 10)

kära mamma och pappa. jag saknar er så sjukt mycket. det har varit jättekul att vara hemma ensam hela helgen (hehe) men nu vill jag bannemej att ni kommer hem. klarar mej inte utan er. älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0