miniatyr är för töntar

ja de var årets första dopp. jag banga. jag doppade fötterna sen dog jag ;ppPpPpP. men vi hade himlans trevligt förutom korvhistoren. serri måste alla tycka att det är så somrigt att äta korv. det är ju förbövölen hemskt. det är som att ära typ varm snopp fast mycket äckligare ingridienser. usch. träffade david där också, han vågade inte hälsa. jag blir sur på allla som blir ledsna när man ger de fingret. jösses ta det som en hälsning från mej bara. såg hur många som helst på vägen hem som jag gav fingret åt. inte för att vara elak utan bara för att jag är sån jävla nörd liksom.

nu har jag precis plockat bort svarta underkläder från sträcket. jag tror att jag överansträngde mej en aning. fi fan , ångrar redan nu varför jag gjorde de.... åt plasten på äpplet också. det går bra för mej nu....... här får ni fina bilder i alla fall.












Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så snygg emma!

2010-05-21 @ 14:14:05
Postat av: aa fast ne

*GnällgreN chickN'*

2010-05-21 @ 15:17:20
Postat av: emmahellgren

hahha sötnosar !!

2010-05-21 @ 18:07:47
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0