favorit i repris

gårdagen blev mest sitta och kolla på när killar åt korv och åka runt med moppen och gå i vatten med strumpor och skor.
först åkte vi hem till jacob där det bara var massa killar, vi kände oss lite mobbade eftersom vi var tvungna att flasha lite för att vi skulle få komma in, är man ung så är man tung. emma gick runt hela kvällen och tjatade om att hon älskade killar. ok emma ":P" då vet vi. vi pallarade oss till gömmaren med mopparna. vette fan men helt plötsligt stog vi mitt i ingenstans och behövde gå i vattnet för att komma över. det var bara att traska på. kom hem vid ett, fjuh vad trött jag var. som grädde på tårtan åt vi cheeseburgare till kvällsmat, vad äcklig jag var nu när jag skrev vad vi åt, enligt emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0