tjoff

asså hallå äre någon som inte vet hur man ser vem som skriver. i så fall måste ni säga till för det är ju viktigt att veta vem som skriver vad liksöm. vi vill ju göra allt för er sötaste läsare!!

ame tja, den här morgonen sög. vaknade upp och det var klarljust ute. trodde för givet att jag hade glömt att ställa klockan så jag rusar upp och klär på mej. när jag kommer ut i köket så finns det inga mackor färdiga på bordet och då började jag undra om någonting var fel. mamma måste också ha försovit sej. springer till hennes säng, slår i lilltån i vardagsrumsbordet (AJJJJ) grinar tyst för att inte väcka tommy. haltandes kommer jag fram till mamma och hon undrar vafan jag håller på med. jag kollar på klockan och upptäcker att den är halv fem. bra jobbat dumjon...

nu ska jag träna och sen kanske jag orkar åka till långsjön. efter det ska jag hem och plugga. inte för att skrämma er men det kan vara första och sista gången ni hör något från mej idag. vi litar på att alexandra håller uppdateringen. puusspuuss. 



bara för att...

Kommentarer
Postat av: Eran största beundrare

Asså jag älskar eran blogg, den kan göra så att min dag går från skit till en lysande och briljant dag.. måste dock tillägga som du nämnde att det kan vara svårt att fatta vem det är som skrivit vad. skulle vara grymt om ni skulle kunna avsluta blogg inlägget med typ '' kramar emma, mvh emma, eller helt enkelt bara emma'' annars en grym blogg men snygg design..



PS Emma du är så himla söt i verklig heten en på bilderna... PUSS!

2010-05-24 @ 21:09:31
Postat av: hemlizz

lägg ut bilderna fuckfacebullfit

2010-05-25 @ 14:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0