bilden är ju hemsk :(

hej och hej. jag vill bara säga hej till dej som heter göran. har vi någon göran med oss idag? i så fall vill jag säga hej till dej. HEJ. jag sov inne hos pappa inatt (mysigt) och vi sover alltid så länge vi kan. idag slog vi rekordet på 07.20 och jag hann till skolan. jag kan dock inte kalla det att jag försover mej för jag gör det helt frivilligt liksom. pappa med. vet ni varför? jo för att vi är så sjudundrans busiga.

i skolan tjillade jag sööönder. har vg i NO. snaaaap! mamma mamma , vad säger du nu då? jag är snygg, snäll har bra betyg, typ mönsterunge!!!!!! vet ni vad som glädjer mej mest utav allt? mitt rum är helt stilrent. inte en enda liten damråtta i hela huset faktist. mammas städdag på tisdagar gör att jag älskar onsdagar, vilket gör att jag älskar mamma ännu mer. det är inte alla som har en mamma som städer rummet ha??

nu säger fladderfittan att hon vill träna. hon är så jävla jobbig. hatar dej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0