aha vad tycker ni nu då?

amen tja rå på er! hur fan gick kursen. den va trög som fan. fick gratis cola i alla fall. de tackar vi för, jag som älskar läsk ! sen vare en till grej som var jättebra. jag fick frågan hela tiden ungefär såhär, aha vem ska köra först nu då? *tystnad råder* ... har vi någon emma här? och jagfick lov att räcka upp handen. eller ett annat exempel, jaha om vi nu säger att emma har varit på fest och har druckit alkohol , får du köra då emma? emma vad bbetuder den här skylten? hur länge ska man stanna vid en stoppskylt emma? emma ? va emma? emma emma EMMA emma EmMa???? vavvavvav VA? harregud fick så ont i rumpan av att sitta i tre timmar så jag stod upp resten, då fick jag bara ännu mer frågor.......................tack marcello.

aaaaaaa nurå har jag varit i skärholmen. drack en asäcklig chai för 40 spänn och fick med mej två söta toppar, dock är jag lite osäker på den ena då den har puffärm. jag vet att de är sååååååååå 2010 men passar det verkligen på mej? aja den andra är frän i alla fall. seeeeeeee här. (dock ser det ut som att jag har världens största pattar )






ignorera fejjan-.- men äre snyggt med ärmarna?


Kommentarer
Postat av: Anonym

kvävs du inte av push-upen?

2010-05-30 @ 17:29:39
Postat av: emmahellgren

då hade jag nog varit död nu :(

2010-05-30 @ 22:43:15
URL: http://duluktarfis.blogg.se/
Postat av: Anonym

schyssta lökar :$

2010-05-31 @ 16:16:53
Postat av: Anonym

hej jag tycker du är snygg, får jag chans på dej?

2010-05-31 @ 18:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0