jag vet att jag är ful när jag tränat :(

drog ju på träning som sagt. utan att överdriva så träffade jag... halva huddinge. en gissning ba typ. först på bussen sitter marcus örtevall och hans polare och spanar in mej lite odiskret. glider förbi och hälsar, snackar lite om moppekursen och om att ledaren på kursen raggade på mej. sen när jag går av bussen står min kusin och väntar på mej. hon ville tydligen prata lite. efter de går jag in på gymmet och där står jumpa och fjong tillsammans med 20 svettiga , hockeypojkar från bj. jag höll på att svimma. *kärlek vid första ögonkastet på varenda en!* ställer mej på bordet och strippar med blomkrukan. allt för uppmärksamheten liksom! går in på passet, kör lite situps, då kände marcus fornell och typ två andra från de snygga hockey-killarna för att kika lite på mej. de var lagom pinit. tack! efter passet glider vi upp på gymmet och springer i tj 20 minuter efter en timmes träning (måste skryta lite i alla fall) jag duschar där (som tur var) för på vägen till bussen kommer victor frieberg och nån random cyklandes. ingen satt på bussen hem i alla fall, då hade jag nog svimmat på riktigt. utan de är först när jag gå av bussen som hela stuvsta p95 fotboll kommer förbiglidandes lite halvfnissiga. men vadå??? tack för de??? jag vet att jag är ful när jag tränat :( hejdå

gud va snälla alla blev idag då. den som kommenterade elakt om mina pattar kan ju bara slänga sej i väggen och efter den har slängt sej i väggen kan den ju kanske , men bara om den vill känna sej riktigt jävla ägd haha!!! jag uppskattar era söta kommentarer jättemycket. tack för de! :)

Kommentarer
Postat av: Helen

Haha Emma är inte bj killarna lite för gamla för dig?

Haha ja har fått frågan om ja vill träna dem i sommar ;)

2010-06-14 @ 22:37:23
URL: http://heleeens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0