mama knUllare

förutom att jag missade att höra av mej till er igår så var allt typ perfekt. dirr efter träning tog vi mopparna till centrum, skulle fixa lite grejjs. sen åkte vi till balingsnäs och umgicks med världens härligaste människor. alla var fula och osminkade inklusive mej. älskar er hela bunten. vi grillade korv och marsmallows. somrigare blir det inte. korv är det värsta jag vet näst efter banan för övrigt men de är så jäkla somrigt så jag kunde inte låta bli att njuta. (åt ej korv!!!)dock stinker min jacka så jag har inte kunnat haft den idag faktist. det är smällar man får ta när man grillar.

imorse sov jag sådär extra läne som man bara inte får göra för då måste man springa till skolan. dock sprang jag inte för de är fett gay att springa i jeans. men jag hade behövt kan jag tala om. nu, snart, om en stund ska jag träna gympa. har inte gjort de å typ aslänge men nu så ! fan va jag måste deffa inför sommaren asså. lite sallad för mej idag och imorn hoppar jag maten helt.


bilder från igår..




         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0