hallåemmahär

tja bloggers, med tanke på gårdagen så är det inte så konstigt att jag vaknade typ nu. jag mår illa , har inte kunnat äta något.. men de är det så värt! jag hade sjukt kul igår och de tackar vi madde för. blev jag av med ett par mjukis och en halsduk, de gillar vi :)jag undrar hur det gick med alla som blev slagna.. är det nån som vet kan ni ju ba slå en pling.

nu skulle jag egentligen drat ner till skäris med kajsa och köpt en klänning som min vännina/kolega på affes tipsade mej om igår. "kajsa har somnat i soffan" hör jag av någon. jaja! tur attt man har fler vänner! ringde alex, henne kan man lita på i alla väder. hon ställde gärna upp på en chai och lite shopping. så de är de jag ska roa mej med idag tills kvällen. hejdå suckers :)








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0