jag står upp i bussen utan bälte, tung brud

jag ba chattar chattar chatttar... får aldrig nog. asså jag är inte BÖG, jag lovar, jag är bara så jävla galen. jag är de, en jävla galenpanna är jag. pratar med grönbröderna. det är frågan om balingsnäs hit och dit. im a busy woman. men nej tack jag orkar inte idag. idag ska jag träna och göra lite läxa, sen ska jag ba mysa ner mej i soffan med mamma framför någon söndagsfilm. ser fram emot de! förresten så hittade jag ingen klänning igår i skärholmen. jo jag hittade, men jag vet inte riktigt vilken jag vill ha så det slutade med att jag kom hem utan. jag provade två som satt riktigt bra. här är en av de, tycker att den är jättesöt, eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0