hon är ganska cool..

yoo brother! jag somnade fem imorse vilket leder till att jag vaknade för två timmar sen. det var bara jag , madde och en till som var kvar på den så kallade efterfesten. madde och jag decka först i soffan så vi märkte inte att alla dragit. tack och lov var det bara hon som vaknade med hakkors i pannan och hitler musche! kvällen i kort var faktist hyffsat trevlig. jag var hemma hos alexandra och käka god middag. sen drog jag, alexandra, alexander, wille och nån random till stuvsta och frös lite. sen vare rassmus som kikka efterfest. det var väl cirkus femton pers som låg och trängde i soffan.

jag träffade en kille där som jag var kär i förut. asså nu snackar vi förut. typ 2003 eller nåt. vi satt och snackade lite om de, han var jättetrevlig faktist. han trodde i och för sej att jag var 92:a så det kanske hade med de att göra, haha. jaja nu ska jag ringa min älskling och fråga vad han har för sej. hejdå på er så hörs vi snart, puss.




Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja men det är super nice ju! Haha, buhu. Puss på dig gumman!

2010-05-09 @ 23:09:03
URL: http://mkr.blogg.se/
Postat av: emma hellgren

vi fastnade mucho dåligt på bilden :'( <33333

2010-05-10 @ 16:29:40
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0