börja grata

blir ju fan peppad när ni kommenterar. adrenalinkick förfan! tänkte bara uppdatera om att jag somnade halv åtta igår. trodde att det va något fel på mej men tyvärr så va det inte de. langa alla rätt på engelskan. är man kung eller? ( tack för hjälpen matilda ) hehhe.

nu diggar jag till gubben. jaja kalla mej efterbliven och mobbad och kasta cyklar på mej och sparka mej i ryggen för att jag är så jävla seg. har hatat den tills idag. idag har min idrottslärare spelat fucking sönder den. först på gympan och sen på dansen. hon har fått mej att digga den. älskar dej elin bästaste lärare <333333


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för låt?

2010-11-18 @ 22:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0