ha

va vi har många fan alltså ! hur orkar ni hålla er kvar? aja inte mitt problem. haha. tänkte bara skriva av mig. tänkte skriva om vad jag hatar. hatar är ett starkt ord men är det något jag verkligen ogillar så är det tjejer. långa, tjocka, smala, bleka, bruna fula, ALLA! asså finns det något värre? killar, ni borde hålla med mej, tjejer är asjobbiga. men killar vet inte allt. tjejer är jobbigare än vad killar tror. (haha ojoj). vi har alltid en baktanke med de vi gör. det är faktist både helt sjukt och helt sant. man kan tänka så här. ju snällare en tjej verkar, destu mer elak är hon. stämmer 99 av hundra, tro mej. HATA tjejer!!!

vi är snygga att titta på me itne så mycket mer än så .. ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0