only girl (in the world)

hola bloggen, como esta? hur har eran helg varit. fredagen tog jag det bara lugnt. inget speciellt liksom, jag va med lucas så att säga. och igår dårå , jag och ebbut tog 705an till ken. alex och richard mötte upp osss, gullungar. chillade lite hos kenta med sköna snubbar. fan va mycket killar det var. aja hellre de än tvärt om. richard blev min kärlekspedagog under kvällen! och alex, wille, ray, månsan, matte, saliba och gänget blev mina hangarounds liksom. ebbas pappa skjutsade hem oss. fy fan roger, du är ju underbar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! va hemma vid halv två och deckade i soffan med mamma.

vaknade otroligt obekvämt klockan nio!!!!!!!!! kollade dirrM0d3 på pelefonen. 6 random sms som åkte i soppen. men gud vad leker jag. ett ynka sms från alex som tydligen hade kommit hem. skönt att höra. nu blire tacooooooos. fy fan va gött herrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0