whats more

hej allesammans. jag hade för jäkla ont i magen idag. nästan kräkkänsla liksom ni vet? eller, man vet inte om man ska bajsa eller spy. aja så jag gick hem och tog en panodil och lite te. sedan kände jag mej bättre. slapp engelskaprovet hehe. så när matilda slutade drog vi och solade. vi frös som fucking purjolökar (va?). bussen var såklar sen. 40 minuter......... efter solningen så åkte jag till stan snygg och lökig. mötte upp mamma och shoppade lite. mums va härligt.

en skum sak med bloggen är att vi har fler besökare när vi inte skriver något. asså ja, svårt att förklara men ni kanske tycker att det är roligare att läsa när jag inte skriver? inte vet jag men ni gillar ju att titta på gamla inlägg de märks !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0