efter regn kommer solsken, eller så är det molnigt.

jag hatar att vi bytt lösenord på våran blogg, skriver fel varenda gång!!!!
nu ska jag kolla på smallville, fan det enda som går på tvn, har slagit in paket och fixat och donat hela kvällen, självklart har jag också ätit bulle, den som inte äter en bulle på kanelbulledagen borde fan vara den tråkigaste människan som finns, btw varför har vi en kanelbulledag, men hej ska vi inte skaffa en coca cola dag också? eller kanske semeldagen, ja det borde finnas, det ska jag uppfinna!


Kommentarer
Postat av: sara

klockren rubrik

2010-10-05 @ 13:59:32
Postat av: alexandranilsson

haha aa ganska ;) ..

2010-10-05 @ 14:14:34
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0