facebook är överskattat

igår va det en som frågade mej om jag och lucas är tillsammans på facebook. jaa ? vi är tillsammans på facebook. vi är tillsammans överallt bara att jag inte skrivit det på facebook. varför är det ingen som frågar om vi är tillsammans i pannan. för vi är tillsammans i pannan bara att vi inte skrivit de där. varför är facebook sån jävla grej? vi är tillsammans på lilltån också om det är någon som undrar. jag har blivit så jävla emot facebook-relation så det är helt sjukt. "vadå skäms du?" va?. varför skulle jag skämmas för världens finaste? du borde skämmas som lever för facebook. äckliga as (sista ironi)

nöjd? eller är det fortfarande inte officiellt? :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

det där va bra skrivet emma (y) gillagillagilla

2010-10-18 @ 07:27:28
URL: http://rebeccamagnusson.blogg.se/
Postat av: Anonym

när ska du göra ett videoinlägg då?

2010-10-19 @ 08:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0