fashion is my pasion

ser ut som en jävla mupp på bilden men det var tommy som tog den imorse och han tyckte att den var fin. hade god tid på mej imorse eftersom att jag har en liten crush med vikaren så det spelar ingen roll om jag kommer lite sent. damn va äcklig mat det var, sprang ner till ica och köpte choklad för tio kronor. hanna räknade också ut att jag tjänade sju hela riksdaler på de kapet. sen hade vi två aaaaaaaaaaaas till lärare. fy fan va jag hatar er jävla ekkelfittor draaa bara!


nu ska kila hem till farsgubben som förhoppningsvis köpt en telefon till mej annars får jag bäverdamp. den ska vara snygg också! sen sover jag där och pluggar gärnet, ska försöka skriva mera sen men om inte så älskar jag er ändå. glöm inte de. pÖs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0