festat med vikarien, herre...

gash vilken dag. bästa på länge. harreguuuud. började ju senare än vanligt , hade två riktiga lektioner, matte och engelska. sen sket jag ner mej på dansen så jag hade fördjupning istället och fick lite extra poäng av våran nolärare. okej nu kommer det näst bästa, våran vikare som vi har i so har jag FESTAT med. "poolparty" dessutom. asså oh my godddd vi blev bästa polare. satt och snacka vem som blev fullaste och grejer. fan va skön han är, får jag chans på dej?

efeter skolan står min sötnos och väntar på mej och säger "ska vi gå hem till mej och dricka te och mysa?" nej jag driver. vi drog till mej, jag fick köra? herregud va pinsamt jag är tjej du är kille kom igen nu , släpp sarien för fan. aja nu kommer de bästa. vi drog på match. okej de lät inte lika kul som att va polare med sin lärare men de va i alla fall de bästa jag gjort på länge. nu ska jag skita i läxan och gå och sova.

lite bilder på vikaren från i somras ( hahah anmäl mej inte! :D ) någon mer som har honom..?



Kommentarer
Postat av: Anonym

sååååå jävla laaaaaack :D

2010-10-06 @ 15:46:03
Postat av: emmahellgren

så jävla lack ;DDDDDD

2010-10-06 @ 15:56:18
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0