fuck you, fuck him too

tja fyra vänförfrågningar på fejjan! vad har ni gjort idag. fan va nis att vi typ tjilla på gympan. sen spanska. asså jag kommer ha MVG i spanska den här terminen. susanna, TUNG DU ÄR ! fan jag älskar dej! hon är tamejfan den bästa läraren som finns. korv till lunch, man ba ehhhH? två dagar i rad med äcklig mat wtf?

efter skolan åkte jag med kajsa till centrum på hemligt uppdrag. hahhah fy fan va vi skrattade , tog på mej såna där blå galonskydd på fötterna som man har när man itne får gå in med skor och inte orkar ta av sej. (hej jag leker duktig) bara de att jag glömmer att ta av mej när jag kommer ut!!!! sen for jag till skolan där min bebis satt och väntade på mej. in my dreams!!!!!!!!!!! det enda han gjorde va att gnälla på att jag va elak och att jag kunde gå till hockeyhallen själv. sen åkte jag tillbaka till centrum och köpte mej en topp. nu sitter jag här frussen som fan och ska dricka lite te.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0