har skaffat glasögon, måste säga upp kontakten med mina kompisar..

skolan är slut, thank god vad bra jag är. min so lärare fick en chock idag när jag började snacka ekonomi och var hur smart som helst, han tappade ord och jag bara spelade med som om att jag var skit bra och blinkade lite extra med ögonen. mvg here i come.
igår tipsade min kära vän sara mig om ett spel. handlar om att en enhörningen, heter det så?? aja den ska hoppa på berg och springa igenom stjärnor. ja ni hör själva hur det låter. hur nördigt som helst man blir beroende och så fastnar man på låten som spelas, ska jag vara ärlig är låten skönaste låten jag hört att ett spel har. jävla gay.
typ såhär ser det ut , hahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0