herre...

jag kommer knappt ihåg att jag skrev de förra inlägget. måste typ skrivit i sömnen eller något. hur fan har jag skrivit och vart tog den röda tråden vägen? vimsig tjej, herre... bulledag idag och jag drog ner till mitt cafe och fick gratis bulle av martina. rätt tjill dag utöver de, slapp so för vår lärare ska får en dancle-junior.

har precis kämpat mej igenom första skoldagen denna vecka. grattis! fy fan va skönt, fyra dagar till helg. nån mer än jag som längtar? jag längtar till allt typ, hinner inte med att leva. längtar phett mycket till jul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag har börjat på min önskelista, den ligger redan på över 4000 kronor... det blir en dyr jul i år tomtefar, de vill jag lova!

julafton förra året..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0