kom igen gunilla

sjukaste natten med lucas någonsin. hahah fy fan va vi garvade. kiss säger jag bara !! han höll mej vaken till halv tolv sen var jag uppe 06.30 igen. känns sådär bra .. idag va det kräk på menyn i skolan. för er som vet hur stjärt luktar så kan ni jämföra den lukten med maten idag i skolan. och sen hade jag bajsdans. gjorde tre åttor på en kvart. lyckad tjej, det går bra nu känner jag !

hade skitmycket att skriva och nu dog allting! någon frågar om ett videoinlägg. absolut kan jag göra det men alex måste visa hur man lägger in den bara. jag är så dålig på tekniska saker så det är helt sjukt ! så fort jag kan jag lovar den här gången !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0