randomflickan

min pojkvän skulle ringa och väcka mej imorse, gjorde han de? näääää. så jag sov vidare till kvart över sju , hoppa över sminket och kom som en pyspunka till skolan. de va tjill mina vänner. alla har vi våra mysdagar. langa vg+ på trummor, är man grym eller är man. tre pannkakor till lunch (åt ju de igår ....................) sista lektionen var engelska , decka i boken. ben inte glad.

dålig update hehe pilåt men jag har sjukt mycket plugg att ta han om. det känns typ som att jag pluggar hela tiden. men snart är det helg WOOPWOOP. va fan händer i helgen bloggen? då blire grejer. ska fira alex och lite så, det ska bli myyyyyyyws. kryddaaaaaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0