rangar är översexuelllllLL

min mobil fyller en dag idag. den är ganska frrän faktist. de verkar många andra också tycka. den lär ju ha runt 450 sjukdomar med tanke på att alla ville pilla och röra. de är min mobil, minminmin, köp en egen. sådeså. har fått mycke beröm för annat också , jag är snygg, att jag har fina kläder, mitt hår är långt och fräscht och fina lockar osssvvvvvvvvvv. kolla bara på kommentaren i inlägget under...

jag kom hit för att säga att mitt internet funkar inte, tommy tog söner de igår. så jag sitter vid hans data. tur att han inte hemma då skulle jag åkt på stryk mihiw. men jag kanske inte hinner uppdatera så mcyket idag på grund av det. hoppas att han fixar de eller så får ni stå ut en dag utan mej. vad skulle ni göra utan mej?? antagligen vara utan mej..

den enda bilden som finns på tommys data så det får bli den då helt enkelt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0