smurfar är ändå ganska bra!

gick och la mig tio i fredags, boiijjaa vad bra jobbat!
åkte till centralen och vi drog oss till örebro. väldigt dött men det var mysigt. vi vann tre matcher och förlora en. inte min helg, och det har det inte varit på länge, men efter regn kommer solsken, eller blev det molnigt? hmm det återstår att se.. Lorin skrämde skiten ur alla så sara och rebecka var tvungna att sova bredvid mig och matilda sa att hon var en vakthund , haha söta barn. tågen var också allmänt high tech. knappar och skit för att låsa och öppna dörrarna. jag som alltid tyckt jag var teknisk klämde då fingrarna i dörrarna och så öppnade vanessa och rebecka dörren när jag var på toa, jag är visst inte så teknisk längre. hejdå
och jag älskar huddinge f95, viljan att fortsätta i det svåra säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0