tpl

amen igår då så va de ju fredag vilket innebär fest! de slutade med att vi satt i (ursäkta uttrycket) FUCKING tungelsta(?) med några trevliga killar som vi spelade memory med ! haha men visst de va ju mysigt med lite omväxling. det blev en sen kväll, vi kom hem vid fyra ungefär, fråga mej inte hur men de va en helvetes natt! aja en jävla massa skratt blev de i alla fall, skyller på alice faktist.

tog en promenad hem från alex imorse. de behövdes med tanke på vad jag käka igår. bara godis..... innanför dörren står mormor med en mascara i handen. ibland undrar jag om jag och mormor är tvillingar eller nåt, vi vet alltid vad vi tänker på! en ny diormascara va precis vad jag behövde!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0