grattttiiiis alllessandra

du är den enda personen som inte fattar mina skämt. du är den enda jag inte kan peta i näsan eller kissa med osv. du hatar mjölk som jag älskar, du gillar i stort sett ingenting och jag är helt tvärt om. du är blyg och jag är motsatsen. vi har heeeeeelt olika killsmak, nästan så man tycker att de som du tycker är snygga borde gå och dö. vi kan inte låna varandras kläder för vi har sååå olika klädsmak. du vill plugga i usa och jag stannar i huddinge. du kan de där med bollar , mej ska vi inte prata om. (däremot skulle jag inte vilja se dej gå på händer men det är en annan femma) du är lång och smal och jag är kort och tjock. ditt hår är krull mitt är spikrakt. mitt är blondt ditt är brunt. du är smart jag är korkad.

så jävla olika men ändå som pusselbitar.. visst alla kan se att jag mår dåligt, de kan fråga hur de är och låtsas förstå. jag ser på dej att du är den som förstår mej på riktigt, de är faktist sant. de vet du själv att du kan läsa människor och veta vad de vill utan att behöva använda ord. jag fattar inte hur vi kan vara så jävla olika men ändå är det någonting som klickar och jag hoppas verkligen att det aalltid kommer att vara så vad som än händer.

alla har svackor men vi kommer igen visst..?

för att göra en lång historia kort, grattis på dej vännen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0