alexandra ring mej !!!!

imorse gick segade jag mej upp klockan sju och kom i väg till skolan kvart i tio. så jävla ovärt att gå upp så tidigt om jag ändå ska gå hemifrån så sent?! i alla fall så missade jag tekniken men de kompenserade (haha va?) jag med att jobba gärnet på matten. sen blev det fiskpinnar i skolan, min favvo som svek mej otroligt idag. de va asäckliga pinnar och potatisen va grön. äckliga jävla subbor i köket !! istället käkade jag mycket mackisar och köttbullar när jag kom till lucas.

nu ska jag väl göra ett försök på soläxan. suger snopp på de. snälla kan inte jag bara få suga snopp istället , jag är bättre på de. sajjkkk. efter so ska jag fortsätta med svenska, sen ... egnelska... sen dansläxa... sen musikläxa... sen spanskaprov... sen suga igen.... sen dö. byta liv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0