bajjn

emma är en jobbig.... bitch?
på något konstigt sätt handlar jag för mycket. är man duktig om man gjort av med typ tre tusen på två veckor. ajj där rök lite av min sommarjobbslön. tur att man fyller år snart, katching. jag är ingen bög som ska ha moppe. nejnej här kör vi fortfarande på pengar. för säg mig, när kommer jag hinna åka på den där förbannade moppen? emma får skjutsa mig vare sig hon vill eller inte.

förövrigt så fick jag cpflipp på emma nyss och även i stan. hon är en jobbig skit unge. jag fixade också till mig en glass på lunchen * känner mig älskad *. nu ska jag kolla idol, de sjunger ju som några jäkla kukungar.

ajj kollade visst fel på tiden...inge idol för mig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0