dagens; tantfrilla?

de sorgliga med mej som jag upptäckte idag är att jag går in på bloggen före facebook! de är ju skandal jag får fan skärpa mej. men vi har faktist otroligt mycke besökare? det är väl tack vare gulliga alina och linnea som länkade oss. puuuwssii. är hyffsat nöjd med min runda i stan. lackar bäverstjärt på alexandra!! vi va så jävla hungriga och trötta att vi inte kunde hålla oss. det blev catfight lver hela tåget med bitchslaps m.m meeeeeeen hon må vara en bajsunge men en riktigt fin sådan. faktist i världsklass.

assåååå för att göa den här bloggen ännu lite mer superroligare så har jag bestämt mej för att göra ett videoinlägg! * som ni har längtat * så här med lovar jag ett videoinlägg innan veckans slut. håll i er , de vill ni ju bara inte missa !


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gick det med det där video inlägget?

2010-09-16 @ 14:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0