glad emma = bild på rumpa

här sitter jag med min kopp te och ler när jag tänker på att jag verkligen klarat de. jag grät två gånger i går för att jag är så jävla glad. nuduschad och asfräsch. tänk om jag till och med kan fiiiessstaa ikväll. okej nu börjar jag överdriva sådär igen men vafan fatta niiis och morsan drog till spanien över helgen bara helt jävla random. har man pengar så har man. DRIVER. men i alla fall så har jag mitt lilla kryp in alledeles för mej själv så alla är välkomna hit på "va-kul-att-du-har-blivit-frisk-fest". lite synd att min lever svullnat upp och jag får inte dricka alkohol på ett tag men jag kan köra på alkoholfri äppelcider, de är ingen fara. vi ses. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0