hey emo!

heewwwwjjj. sorry dålig uppdate idag. imorse vaknade jag 20 i sju bara sådär. jag blev asrädd för mej själv. jag brukar inte vara så cool att jag vaknar så tidigt när jag börjar nio. lite surt faktist. pappa bjöd på frulle, brukar inte käka frukost så ofta men eftersom att de är måndag så skulle vi lyxa till det lite.

i skolan vare fajjjt. faaaan va cooolt ! önska jag va med ^^. (för läsare under 12 så vill jag berättta att jag är ironisk) det va fula ord, folk hade sagt att de skulle ta sej i röven, nån skulle döda någons morsa (vad nu hon gjort, stackarn) någon pissa på gravar och bajsa snett. fyra 18åringar står beräädda att backka. herregud grappar väx upp...

aa , efter de tog jag moppen till matilda. vi köttade gärnet i lärran. drack choklad med grädde, kände verkligen att kung vinter är här, fy fan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0