it goes on, and on and on and on



ååh söt kommentar igen!! gud va jag är känslig! ojoj i alla fall så låg de här fina sakerna på min säng imorse när jag klivit ur tommys säng. dagen kunde inte börjat bättre faktist? dålig bild men det är på en asfin nessecär från burberry och ett gulligt armband. tack är de minsta jag kan göra för min mamma när hon kommer från jobbet! i alla fall så gick väl första skoldagen sådär, gled runt med feber men de dolde jag lätt med ett gulligt smAAjL som jag köpte på ica. så nu ska jag borsta tänderna och tvätta av sminket för jag ska gå till kojjs nu. mamma ska väcka mej om en stund och då får ni fler inlägg så håll i er barn.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0