ja jag e söt när jag sovit.....

det är något fel på mig, kan jag sluta sova på eftermiddagarna?
jag säger till mig själv varje gång när jag vaknar vid halv fem, sov inte imorgon okej?
morgonen dagen efter när man är så där uber trött ni vet? så tänker jag igen, åh jag ska hem och sova efter skolan, fan vad skönt. sen väl när jag kommer hem så kollar jag på film och tänker jag kommer inte somna men så gör det. fan jag ska sluta tänka. 
ps. kul liv eller? ............................................ nu ska jag ta och hämta min väska. må den vara ubersöt.
titta vad min syrra precis kom in med i mitt rum, naaaaaaaaaaaaaaw

fräscht att jag tar kort när jag äter (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0