jag är lite bättre än er ..

vad jaoo? fy fan vilken helvetes dag som sedan blev en helt okej dag. det började med att jag försov mej. tog på mej en kjol och visar pappa att den var ny. "du ser fet ut" kläcker gubben ur sej. (hur fan ser du själv ut?) och på de så hade han inte gjort frukost. man bah snälla? bytte om till mina fulaste jeans och en tröja som jag fått beröm för.

gick tidigare från skolan orkade inte kolla på när de i min klass dansar. herregud va ointressant så jag drog hem med lucas. han drog lika fort som han kom. han har ju match idag klockan SJU. snacka om att langa diss. men jag är van, får ju diss av alla.



en bild på en fin vän


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sjukt söt tjej alltså, vad heter hon? :D

2010-10-03 @ 20:50:14
URL: http://mkr.blogg.se/
Postat av: emmahellgren

jag vet syyyykt gull, typ kajsa nånting :O

2010-10-03 @ 21:40:24
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0