kablam

sitter och kollar på idol, ni vet hon bagira ska ju tydligen vara med. det får man ju bara inte missa. räckte det inte med att göra bort sig i talang. fyfan och det är en lärare i min skola. amagaddi.

jag får inte skriva om mat men eftersom emma hatar korv har hon fått med mig lite. jag kan bara säga att pappa gav mig en äcklig tjock korv. höll på att spy och var tvungen att skicka en bild till emma på hur det såg ut. skarr var svaret jag fick på det.. igår skickade jag även en bild på när jag hade tvättat-fönat-borstat håret. hon undrade då om jag hade tagit kort på en pudel med långt hår. 
det här hade min kära lillasyster haft ut i mitt rum, och det var jag som fick städa upp det ..... 

och den här fick jag hem idag :))))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0