love like you have never been hurt

hej bloggen. jag tänkte typ skriva lite nu känns som att de är dags. min helg har konstigt nog varit kanonkul! i fredags drog vi in till grönan. jag är vip och får gå före alla råägda jävlar som stod utanför och tjura för att de inte kom in. HAHA ! först vare lite segt fram till allt börja, sen rockkade vi fett. hade så sjukt kul och skrattade så jag grina på tåget hem, men de är en annan historia. på lördagen var jag hos morfar och muppade. de va jättetrevligt ( leker ) sen drog vi hem till alex och käka godis och tittade på kick-ass!
slutsats: man kan ha kul utan alkoholen.

idag skulle vi typ gå på bio. de lät ju askul med den iden. sen nån minut innan banga alla ur. de va för trötta och orkade inte och allt va de va så de va typ jag och alex kvar. och vi får göra de bästa av allt och ringa vänner vi litar på. fusa lite med skogis är aldrig fel. pooossii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0