min familj älskar fotboll

jag hör bara skrik och tjat utanför mitt rum. måste spela ashög musik för att dölja familjens tjat om alla som gör fel och rätt på planen. håll jkäften för fan , vem bryr sej? jag vill dricka te och titta på idol med min mamma, nej då är tydligen teven i vardagsrummet bokad för fotboll? jaha? jag då? jag hade satt på mej pjasse och tvättat av sminket då kommer tommy hem med sina polare!!!!!!!! "tjaaa emmaaaaaa ! äre lugnt om vi kollar fotbollen här eller? vem vill ha popcooorn???" så det blev idol själv med alldeles för hög volym men jag hittar inte min fjärris och de finns ingen chans i världen att jag skulle resa mej från min kokong gjord av täcke för att sänka volymen, nejnej. i mitt rum är det jag som regerar och här visas ingen fotboll!!


eller...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0