nöjd

asså gud va leker jag elak för. haha jävla tönt! jag hatar elaka människor. skulle försöka skriva ett sån där elakt inlägg som alla andra bloggare gör men jag kan fan inte.. va hemsk jag känner mej. alla i skolan är inte alls fula, (även om det finns vissa som jag inte tycker om som kanske... inte ska satsa på att bli modeller) det är bara elaka människor jag säger så till! den personen jag syftar på.. visst hon är elak och tror kanske lite för mycket att hon är bäst och ingen tycker om henne och så , hon kanske inte heller är de vackraste man har sett men hon är inte bland de fem fulaste tror jag... och vi (vi=alla vi som har valt att sluta umgås med henne pga att hon beter sej inte lika som alla andra på ett negativt sätt, förstår ni?) försöker ju ändå behandla henne som alla andra fast hon sticker ut och är elak. de märks nästan inte ens att vi inombord skulle vilja krama ut hennes ögon eller sticka en gaffel i tårna.

de svider att skriva de här, de gör de verkligen, för jag är inte elak (!!!) jag är bara inte lika snäll mot folk som gör dumma saker mot mej och mina kompisar. hoppas du tar åt dej och att dina drag utvecklas åt rätt håll. nu kan jag sova gott. puss
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0