one night in bangkok



jävlar va statestiken går upp så fort man skriver lite! de gillar vi såklart. de är ju ett tecken på att ni saknat mej (eftersom att det bara är jag som skriver i den här fisbloggen) aa men som ni fattar så diggar jag till alex spotify som faktist har blivit riktigt bra. sitter för mej själv här hemma och diggar med huvudet. fan va cool jag e. nu ska jag ba ta en fet jävla assvarm dusch och ba tänka på alla i afrika som inte får något vatten över huvud taget sen ska jag duscha ännu lite längre bara för att! varning för elak människa... nej men i alla fall så ska jag noppa ögonbrynen, måla naglarna , läsa i min bok, dra en fet runk och sen ska jag lägga mej i tommys säng och läsa läxa. mina lampor funkar inte ( har fyra, alla är trasiga, fattiglappar...) hahha så vi nås på mobben från tommys säng, tjarrå !

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0