river flows in you

en miljard 240 tusen sms och 4 samtal vaknar man till nör man ligger och sover på dagen. jag blir glad av sånt hehe. de är skönt att ni håller mej uppdaterad när jag inte är med er. jag mår otroligt bra nu faktist. gud va jag pratar om hur jag mår kan jag skärpa mej? hur mår ni, äre bra eller? i alla fall så sitter jag med tommy och pappa och checkar to änd a haf män , de rockar fett.

jaha nu är fångarna på fortet slut eller? haha jag skojja, jag har verkligen ingenting att skriva! jag har gjort en lista över saker som jag ska börja göra efter min sjukdom;

- jag och alexandra ska powerwalka istan ( jag får inte träna så de är en ypperlig ide )
- jag ska fortsätta att inte äta , jag ska inte äta så mycket alltså, annars dör jag ju.

aa de va väl typ de , hehe.. vi höres, tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0