såhär ser jag ut när jag vinkar till kameran, HAHAHAHA !

godmorgon godkväll godallt! jag vaknade med telefonen vid fötterna och har i sömnen stängt av larmet med tårna?! skillat visst? i alla fall så gjorde de att jag försov mej ! tungt att komma sent till svenskan ba sådär. dagen rullade på bra. ebbson och jag hänka på ettorna ( hahah coola grabbar ! tagga ! ) till simhallen. idag bjödd ebba på nuggets som jag artigt försökte trycka i mej samtidigt som vi spanade in den håriga tjockisen på trampolinen! de gick sådär. efter skolan drog jag och jeppe hem till lurvar och tjilla galet. de spelade fifa och jag sov. perfaaaaaaaa. nu har jag precis tryckt i mej lite mat och väntar på att mamma ska komma hem och vi ska mysa med te film och tommy. kyssssiii


Kommentarer
Postat av: Ebba lindwall

hej !

2010-09-09 @ 21:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0