stööört jävla sepe rolig awesomeee fucking kväll !

de började med att vi drack lite vin hemma hos julia, jag iza julia och hanna (jag drack inte). sen ringde cewe och frågade om vi wille tjilla lite hos honom. de kan man ju inte tacka nej till så vi proppa in fyra små tjejer på 40 kilo tillsammans med två riktiga karlar *host* i christians lilla epa som man egentligen bara kan sitta två i. de va trång herregudars va trångt de va.

när vi TJILLAT ett tag hos christian så ringde mathias, A.K.A "kå" och frågade om vi ville dit. då va klockan cirkus elva så varför inte liksommmmmm. han bodde asfint!!! (får jag bo med dej?) de va störtskönt folk där som tydligen visste vem jag va genom tommy. (vad skulle jag göra utan dej timmooty?) vi hade tyngdlyftnin. jag vann självklart, tur attjag lever upp till mina förväntningar. kolla på mej liksom, biffen?

sen vid två halvtre skulle vi ta en taxi hem men då kommer willes brorsa och hans chompiiiz och langar feta skjutsen i en flott bil!!!!!! spelade astung musik och mooonade genom hela centrum samtidigt som vi sjöng att vi älskar bira. ohohoh vi är bara för bäst !!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0