synes på hoff!

ööh tja! imorse vaknade jag 06.02 av mej själv. typ som att min kropp kände av att larmet skulle ringa efter 8 minuter. helt klarvaken drog jag på mej kläder och shit. skjutsade tommy till skolan. tvärnice brutta glider in och släpper av brorsan. syskonkärlek <3 korta meninger. väldigt. skitsamma jag gick tidigare för jag kände mej sjuk (hehe) så jag slapp svenskan idag fan va niiis.

nu ska jag väl göra mej i ordning för den där grejen på grönan som jag inte ens kan uttala. igår hörde jag för första gången vilka de va. jag kan alltså ingenting om de och vet egentligen inte vilka de är men jag måste ju vara som alla andra.. ska hämta alexx när hon slutar och köra hem henne till sej för hon ska hämta lite saker, sen kör jag henne hem till mej för vi ska göra oss i ordning här tydligen. fan va snäll jag är, men du ska få betala tillbaka fattaru? FATTARU DE ALEXX?

NU SKA JAG VISA EN MIN SOM EBBA ALLTID GÖR FRAMFÖR SPEGELN. HAR FÖRSÖKT HÄRMA SÅ GOTT JAG KUNDE! NI SOM VET, ÄR JAG INTE LITE LIK? :)


Kommentarer
Postat av: eeeeeeebbbba

inte ens lik din jävla soppa !

2010-09-11 @ 01:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0