gårdagens

sorry för igår jaag drog dirr till lurre efter skolan så fick ingen tid över till er. man måste ju prioritera . hehehe skoja. orkar inte ens berätta vad jag gjorde igår för den dagen va så jävla tråkig så de är bara gudarna som får veta. slutade kvart över fyraa också!! snälla är de nåt jävla barnarbete eller?

godmorgon förresten. hur har er morgon varit. jag hade värsta klumpen i magen och tårar i ögonen idag när jag vaknade. sen kom jag på att jag drömde värsta läskiga mardrömmen så jag sprang i till pappa och sov med honom. dej kan man lita på fader <3 . jag fruktar dålig uppdatering idag också, sorry dudes men jag gör så gott jag kan poooossi.




Kommentarer
Postat av: Anonym

är du tillsamans med lurre eller?

2010-09-14 @ 14:28:05
Postat av: emmahellgren'

ungefär ja ganska typ , :)

2010-09-14 @ 22:06:12
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0