luncha med mamma och tommy

hejdå fredag hej lördag. igårkväll tjillade vi lite med alexandra. vi drog till fullersta och blev äggade av några äckliga människor i skåpbil. kvällens outfit va förstörd men de hindrade inte oss. kom hem ganska tidigt och köpte med godis på statoil på vägen hem. kvällens höjdpunkt va solsidan i pyjamas.

idag va de jeansdags till tommy = ingenting till emma , emmas uppgift är att springa i affärer och titta på killjeans. saaaahhhjjjjk! kom hem med dessa snyggingar. ibland blir jag förvånad hur bra jag är på att få i stort sett allt jag vill. inte så mycke kanske, men mer än inget ....


en fin ring och en bodylotion lotion som luktar mmmmmmmmmmmmmmmmmm...!


råkade visst köpa en lika klocka som alex igen ... ouups..


aaaaaaaaaaaasfin klänning, jag dör


halsduk/ring hehehahahhoho

Kommentarer
Postat av: Matilda

är de samma färg på klänningen som jag har haft på mig emma? sjukt fin i alla fall, kram :)

2010-09-28 @ 23:54:03
URL: http://matildaisaacs.devote.se
Postat av: emmahellgren

jag har faktist köpt båda ! :D

2010-09-29 @ 15:32:28
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0