min helg i bilder

dålig uppdatering. HATAR DEJ ALEX!!!! haha ojj så sur blev jag inte på henne , jag överdrev. men jag är sur för att jag ser fet ut på varenda bild som tas på mej. jag ska bildstrejka. hur kul är det att vara "den där feta tjejen" fet! jag hatar ordet fet. knubbig heter de. fet är äckligt, knubbit är gulligt. i alla fall så ska jag ägna (stavas de så'? gud jag måste verkligen gå till skolan och lära mej något) kvällen åt att läsa ondskan. den suger pungråtta. jag vill bara typ hälla en jävla massa yoghurt på den och sen ge den till min farmors hund som kan sluka den i tolv bitar! fan va den är kass. har 55 sidor kvar att läsa till imorn. men bra fucking jobbat emma ! grjkweagbrwjbgujrwe , bilder, hej.



bio med tjejernA



sara nossöt !



åka stor båt med m&m



jordens största muppas vill också åka båt, bror och kusin.



jag skulle se hård ut, ser ut som en fucking köttbulle. varför alltid jag?



jag och kusse, fett tynga! ( köttbulle )



sen en aaasfin bild på hela gänget som va på bio igår, bengis, lucas, alina, john, glimpus, olivia, bromar, och självaste jag som alinafina har gjort som jag tog från hennes och linneas blogg http://blal.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0